Kjøpsbetingelser for kjøp på ubevisst.no

1. Partene

Selger: Alt i paint AS (organisasjonsnummer: 828576062), med adresse Nordre Mangen gård, 1930 Aurskog.
Kontakt meg gjerne på e-post nikolai@ubevisst.no eller telefon 922 05 089.

Kjøper: Den personen som legger inn en bestilling på ubevisst.no.
Når du fullfører et kjøp, inngår du en avtale med oss som reguleres av disse salgsbetingelsene.

2. Kjøpet ditt


Når du klikker «Kjøp», inngår vi en avtale. Du sier ja til produktet, og vi sier ja til å levere det til deg. Enkelte produkter er digitale, andre kan sendes fysisk. Leveringstid og format er avhengig av hva du kjøper – vi vil alltid spesifisere dette på produktsiden.

3. Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer mva, der det er aktuelt. Ingen skjulte kostnader. Prisene er det de er på kjøpstidspunktet.

4. Betaling

Kortbetaling (Visa, Mastercard) og Vipps kan brukes for å betale. Når du har betalt, får du en kvittering på e-post, og produktet sendes til deg så raskt som mulig.

5. Levering

Digitale produkter kommer rett til innboksen din med en gang betalingen er bekreftet. Fysiske produkter sendes innen 1-3 virkedager. Leveransetiden avhenger av fraktselskaper, så vær litt tålmodig om noe skulle ta lengre tid.

6. Angrerett

Som forbruker har du rett til å angre på kjøpet innen 14 dager. Angreretten gjelder dog ikke for digitale produkter som allerede er levert. For fysiske produkter må du dekke returkostnadene selv, og produktet må være i samme tilstand som du fikk det. For å angre: Send meg en mail på nikolai@ubevisst.no.

7. Reklamasjon

Hvis det er en feil med produktet (enten det er fysisk eller digitalt), si ifra innen rimelig tid. Dette gjelder feil som oppstod før eller under leveringen. Bruk e-posten min til å forklare situasjonen: nikolai@ubevisst.no

8. Personvern

Vi lagrer kun det nødvendige for å kunne gjennomføre kjøpet og holde deg oppdatert om ordren. Du kan lese ubevisst sin personvernerklæring her.

9. Forbehold om feil

Det har skjedd før, og skjer helt sikkert igjen, at jeg bommer på en pris eller har flere skrivefeil på siden. Skulle dette skje, forbeholder jeg meg retten til å korrigere dette før jeg fullfører ordren. Jeg sier ifra om noe er feil og gir deg muligheten til å kansellere kjøpet hvis du ønsker.